En bra torsdag

Idag är det verkligen känslosvängningar, från att vara opepp till att bli jätteglad! Idag var jag och hämtade ut min omtenta i redovisning och jag är 0,3 poäng från godkänt på kursen. Så jag frågade läraren om det fanns någon chans att bli godkänd när man är så nära, men hen sa att nej det finns det inte eftersom de måste sätta en gräns någonstans. Det kändes såklart inte så kul, så jag blev lite deppig. Förstår ju att de inte kan ändra gränsen bara sådär, men det känns jobbigt att få trassel med csn. Livet som student. Men nog om det, det är bara att ta nya tag och plugga bättre nästa gång!
 
Istället ringde jag till ett ställe där jag fått veta att de behöver extrapersonal och hörde mig för ifall de fortfarande behöver det. Personen jag pratade med bad mig att komma dit på intervju, så det är jag verkligen uppspelt över! Har inte varit på många jobbintervjuer alls så det känns lite läskigt, men hen jag pratade med lät väldigt trevlig och även om jag inte skulle få jobbet så känns det jättebra att få komma på intervju! Sist jag var på jobbintervju så var det en sån där gruppintervju där man ska höras, synas och framhäva sig själv så mycket man bara kan. Inte min grej då jag tycker det är mycket lättare att prata med en eller två personer och lugnt och sansat berätta vem jag är. Jag är verkligen inte en person som njuter av att höras högst och mest. Jag hoppas verkligen att jag får jobbet, det skulle kännas så bra och vara så kul! Verkar vara ett jättemysigt ställe!     



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0