Jag har fått jobb!

Det är så himla kul att jag idag fick ett extrajobb! På ett ställe som verkar jättemysigt och där jag tror att jag kommer trivas superbra! Det är dessutom kopplat till mitt program, så jag kommer få nyttiga erfarenheter inför kommande arbetsliv. Jag är så glad att jag för en gångs skull tog mod till mig för några veckor sen och ringde och ansökte om jobbet. Jag tycker ibland att det är jobbigt att prata i telefon, men jag börjar komma över det efter att ha tränat lite. Brukar utmana mig själv att ringa till folk istället för att maila, och eftersom alla hittills alltid varit trevliga så känns det lättare och lättare. Men jag är väldigt bra på att skjuta upp telefonsamtal till tandläkare och liknande.
 
Jag och P-A firade mitt jobb med varsin semla och nu sitter vi båda och försöker plugga. Går bättre för honom än för mig! Har läst i boken "Ekonomistyrning" och zoonar ut hela tiden pga jättetråkig bok. Jobbar mycket hellre med mat än med ekonomi när jag blir stor.
    



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0