Ny vecka

Så var det måndag igen. Första dagen på min "ledighet" eller vad man ska kalla det. Kommer ju inte vara helt ledig men jag kommer ha mycket mer ledig tid än innan. Jag tror verkligen att jag tagit rätt beslut med att inte läsa någon kurs bara-för-att. Nu kommer jag kunna fokusera på att bli klar med företagsekonomin, och dessutom verkligen förstå hur redovisning och kalkylering funkar. Hade jag inte behövt plugga det här extra så hade jag aldrig fått en lika djup förståelse som jag nu hoppas få. Det kommer bli så skönt att kunna styra dagarna lite mer som jag vill och hinna göra annat än att bara plugga.
 
Igår var jag och P-A på zumba, det var jättekul men också jättesvårt. Har bokat in mig nästa söndag också, tänker att det blir ännu roligare om jag går fler gånger och lär mig lite fler steg. Igår hoppade jag mest bara omkring och försökte hänga med! :P Jag ser verkligen fram emot att komma igång med träningen igen, jag har saknat att träna. Under sommaren och hösten hade jag ingen motivation alls, så det blev inte av. Nu har jag äntligen skaffat gymkort och känner mig supertaggad! Imorgon ska vi på spinning tidigt på morgonen, bra start på dagen.    



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0