Tisdagspepp.

Nu är det mindre än en vecka tills jag börjar plugga igen! Jag ser verkligen fram emot att komma igång. Det har varit grymt skönt att vara ledig, men när man börjar längta efter plugg och rutiner så vet man att man varit ledig precis lagom länge. Nu är jag fylld med energi och pepp inför att börja i en ny klass och för att plugga hårt! Jag känner en person i klassen och jag hoppas att de andra är öppna för att lära känna en ny person även fast de gått i klass tillsammans ett bra tag redan. Jag vet att mycket hänger på mig med, har en tendens att bli väldigt blyg i sådana situationer. Ska göra mitt bästa för att vara öppen och social!
 
I helgen var jag och P-A i Jönköping och hälsade på kompisar till honom. Vi hann även med en tripp till Huskvarna där vi gick upp på berget (min kondition är INTE vad den har varit) och tittade på den vackra utsikten.
 
 
 
Jättemysig helg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0